Nabór na stanowisko p.o. Dyrektora Biura LGD i specjalisty do spraw projektów

Paź 18, 2016 w Aktualności, Praca w LGD
Nabór na stanowisko p.o. Dyrektora Biura LGD i specjalisty do spraw projektów

Zarząd Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego ogłasza nabór na stanowisko: p.o. Dyrektora Biura LGD i specjalisty do spraw projektów.

Pracownikiem LGD Stowarzyszenia Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego może być osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  3. ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
  4. nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Termin i miejsce składania dokumentów na stanowisko:

do 25 października 2016 r. do godz. 15.30 w biurze Stowarzyszenia Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego; ul. Plac Bramy Wolińskiej 1 (Brama Wolińska, IV piętro); 72-100 Goleniów.

Stanowisko: p.o. Dyrektora Biura LGD i specjalista do spraw projektów

Wymagania wobec kandydata:

WYMAGANIA KONIECZNE:

  • wykształcenie wyższe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów, w tym w realizacji PROW 2007-13,
  • znajomość Leadera, PROW w nowym okresie programowania na lata 2014-20 oraz innych programów,
  • znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej oraz rozwojem obszarów wiejskich,
  • kompetencje pracownika administracyjno – biurowego (doświadczenie w pracach biurowych),
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych organizacją pracy biura,
  • wiedza i doświadczenie aplikowania o środki z Unii Europejskiej,
  • biegła obsługa komputera i Internetu,
  • komunikatywność, chęć samokształcenia, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność.

WYMAGANIA POŻĄDANE:

  • doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • miejsce zamieszkania na obszarze LGD,
  • prawo jazdy kat. B.

WYMAGANIA DODATKOWE:

znajomość języka obcego

ZADANIA:

  • wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia,
  • realizacja zadań określonych przez Zarząd,
  • prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
  • prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia,
  • nadzór i weryfikacja nad płynnością finansową oraz zasadnością wydatków i przebiegiem realizacji działań Stowarzyszenia,
  • nadzór i weryfikacja nad przygotowywaniem i złożeniem wniosków o przyznanie pomocy finansowej oraz nad prawidłowością realizacji projektów PROW,
  • nadzór i weryfikacja nad przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej projektów PROW zgodnie z warunkami umów o przyznanie pomocy finansowej oraz nadzór nad rozliczeniem uzyskanego przez LGD dofinansowania i składanie wniosków o płatność,
  • nadzór i weryfikacja nad gromadzeniem i udostępnianiem informacji i dokumentacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
  • nadzór i weryfikacja nad wdrażaniem projektów współpracy,
  • współpraca z pracownikami biura, planowanie, koordynacja oraz kontrola pracy Biura,
  • nadzór i weryfikacja nad opracowywaniem projektów zmian w statucie, regulaminach organizacyjnych LGD,
  • nadzór i weryfikacja nad wdrażaniem i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju,
  • nadzór i weryfikacja nad realizacją budżetu Lokalnej Strategii Rozwoju i planowanymi naborami w ramach tego budżetu,
  • wykonywanie zaleceń pokontrolnych organu przeprowadzającego kontrole oraz udzielanie kontrolującemu i władzom Stowarzyszenia wyczerpujących wyjaśnień wraz z przedstawieniem wszelkich dokumentów i innych materiałów dotyczących przedmiotu kontroli,
  • współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu oraz informowanie ich o działalności i zamierzeniach Stowarzyszenia,
  • koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR (umowa ramowa – aneksy, zmiany rozporządzeń),
  • współpracę z pracownikami Biura i udzielanie im w miarę możności pomocy fachowej,
  • prowadzenie procesu naboru pracowników,
  • nadzór i weryfikacja nad przygotowywaniem materiałów na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia oraz posiedzenia Zarządu i Rady LGD,
  • nadzór i weryfikacja nad sporządzaniem protokołów i uchwał podjętych przez organy Stowarzyszenia,
  • nadzór i weryfikacja nad prowadzeniem dokumentacji członkowskiej,
  • nadzór i weryfikacja nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura,
  • nadzór i weryfikacja nad realizacją strategii promocyjnej projektów realizowanych przez Stowarzyszenie
  • udział w naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  • utrzymywanie kontaktu z członkami Stowarzyszenia,
  • inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
  • nadzór i weryfikacja nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji i naprawy,
  • nadzór i weryfikacja nad prawidłowym obiegiem dokumentów, w tym dokumentów finansowo – księgowych,
  • nadzór i weryfikacja nad procesem naborowym w zakresie wszystkich działań realizowanych w ramach LSR,
  • nadzór i weryfikacja nad przygotowaniem naboru wniosków o przyznanie pomocy,
  • nadzór i weryfikacja nad organizacją oraz wsparciem merytorycznym pracy Rady LGD,
  • świadczenie bezpłatnego doradztwa dla beneficjentów
  • nadzór i weryfikacja nad dokumentacją kadrową pracowników biura
  • nadzór i weryfikacja nad gromadzeniem i przechowywaniem dokumentów związanych z obsługą wniosków beneficjentów
  • organizacja praktyk i stażów
  • koordynowanie prac związanych z realizacją projektów własnych,
  • przygotowywanie i prezentowanie informacji na temat projektów składanych w ramach projektów grantowych i własnych,
  • świadczenie bezpłatnego doradztwa dla beneficjentów,
  • gromadzenie dokumentacji,
  • prace zlecone przez zarząd.

Warunki zatrudnienia:

umowa o pracę

wymiar czasu pracy – pełen etat

Kandydaci są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  5. dokumenty poświadczające staż pracy (jeżeli posiada),
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o znajomości przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej oraz rozwojem obszarów wiejskich
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania Stowarzyszenie Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.

Etapy konkursu:

  1. złożenie dokumentów przez kandydata,
  2. weryfikacja oferty pisemnej,
  3. rozmowy kwalifikacyjne,
  4. ogłoszenie wyników.